Pokonaj siebie!

To hasło towarzyszące tegorocznemu cyklowi PKO Grand Prix Gdyni, nawołujące do przełamywania własnych barier. Dla jednych jest to wyjście na trening przy brzydkiej pogodzie, dla drugich pobicie rekordu życiowego – powody są różne, ale każdy z biegaczy aby stać się silniejszym, musi pokonać swoje słabości. Gdyńskie zawody dają możliwość zmierzenia się z taką samą trasą cztery razy, co pozwala na sprawdzenie indywidualnych postępów. Kampanię „Pokonaj siebie” promuje etiuda stworzona przez Wytwórnię Filmów „Kalina”. Prace na planie filmowym trwały 2 dni i odbywały się w kilku charakterystycznych miejscach Gdyni. Wybraliśmy surową kolorystykę, która ma podkreślać, że bieganie nie zawsze wydaje proste i przyjemne, ale może robić to każdy. Wczesna pora, mrok i jesienno-zimowa aura nie zachęcają do wysiłku i właśnie z tym bohater musi się zmierzyć – mówi Tomasz Zasada, reżyser spotu. Chcieliśmy pokazać to co jest w głowie biegacza, jak z tym walczyć i jak stać się lepszym – dodaje. Akcja rozpoczyna się przed świtem na ulicy Świętojańskiej i przenosi na Polankę Redłowską. Tam bohater klipu podejmuje wyzwanie, rozpoczyna walkę z samym sobą i biegnie. Przez dalszą część klipu wewnętrzna walka odbywa się na płaszczyźnie fizycznej i mentalnej, a towarzyszy jej dynamiczna narracja lektora. Całość dopełnia podkład muzyczny potęgujący doznania.  Dowiedz się więcej