Fitness dla seniora

Fitness dla seniora to zajęcia z umiarkowaną formą ruchową „zdrowy kręgosłup” z elementami fitnessu. Głównym ich celem jest osiągnięcie wiedzy w praktycznych ćwiczeniach kompensacyjnych wzmacniających duże partie mięśniowe. Dzięki zajęciom ciało czuje się bardziej odprężone, a jednocześnie silniejsze. Daje to poczucie wigoru na cały tydzień pracy. 

Systematyczne ćwiczenia pozwalają opóźnić proces starzenia się organizmu, gwarantują utrzymanie siły mięśni i elastyczności stawów, zapobiegają bądź likwidują bóle kręgosłupa, chronią przed osteoporozą i przyczyniają się do zwiększenia gęstości masy kostnej, wzmacniają serce. Wystarczą chęci i strój sportowy.

Terminy i miejsca

  • PONIEDZIAŁKI, godz. 10:00, Mały Kack, Hala Lekkoatletyczna GCS (ul. Olimpijska 5)

Trener koordynator

Zajecia Fitenss dla seniora w ramach Gdyńskiego Poruszenia koordynuje Magdalena Szelezinska

Magdalena Szelezińska od piętnastu lat intensywnie pracuję nad prawidłową kondycją fizyczną ludzi z grupy 55+ i nie tylko. Magister aktywności ruchowej o specjalizacji kinezygerontoprofilaktyk. Zajęcia prozdrowotne są jej pasja, którą rozwija każdego dnia. Przeszła z sukcesami liczne kursy i szkolenia. Jest jedną z prekursorką Nordic Walking w stopniu Trenerki. Praca jest jej pasją i sprawia jej ogromną przyjemność. Program treningowy w ramach Gdyńskiego Poruszenia tworzy w taki sposób, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. 

Zajecia prowadzą również inni trenerzy według programu i wytycznych przygotowanych przez trenera koordynatora.