Indoor cycling

REJESTRACJA (ŚRODA)

LISTA UCZESTNIKÓW (ŚRODA)

REJESTRACJA (PIĄTEK)

LISTA UCZESTNIKÓW (PIĄTEK)

UWAGA – PRZED ZAJĘCIAMI NALEŻY SIĘ ZAPISAĆ! ZAPISY STARTUJĄ W KAŻDY PONIEDZIAŁEK O GODZ. 8:00. MOŻNA ZAPISAĆ SIĘ WYŁĄCZNIE RAZ W TYGODNIU (osoby zapisane dwukrotnie będą usuwane z listy).

Indoor cycling to forma rekreacji mająca rzesze zwolenników na salach fitness całego świata. Dzięki profesjonalnym ćwiczeniom na rowerkach stacjonarnych można nie tylko zgubić zbędne kalorie, ale także wzmocnić mięśnie całego ciała. Treningi prowadzone są na sali fitness GCS w rytmie muzyki pod okiem instruktora. Zajęcia trwają 55 minut i odbywają się z różnym obciążeniem w formule interwałowej, endurance, hill lub mix. Ćwiczenia prowadzone są zarówno w pozycji stojącej, jak i na siedząco. Przed rozpoczęciem treningu instruktor pomaga ustawić rower i ustala z uczestnikami zasady treningu. Aktywność inicjuje rozgrzewka na rowerze, a kończy rozciąganie mięśni łydek, ud i pośladków.

Zajęcia indor cycling na rowerach stacjonarnych przynoszą prawdziwe korzyści dla naszego zdrowia i kondycji. Do uczestnictwa w treningach nie jest konieczna ponadprzeciętna predyspozycja ruchowa. Ćwiczyć można niezależnie od wieku, płci czy też poziomu sportowego. Trening nie obciąża stawów, a przy regularnym uprawianiu poprawia naszą kondycją. Systematyczne treningi korzystnie wpłyną na rzeźbę ciała i ujędrnią je, skutecznie wpływając na spadek wagi. Na godzinnych zajęciach spalić można od 400 do 1000 kalorii – wszystko zależy od intensywności ćwiczeń danego dnia.

O przebytych urazach, operacjach należy powiadomić instruktora przed zajęciami.

Co zabrać ze sobą na zajęcia :

  • buty sportowe z twardą podeszwą lub buty rowerowe SPD (nie balerinki lub trampki)
  • oddychająca, termoaktywna koszulka
  • spodnie leginsy, krótkie spodenki lub specjalne spodenki rowerowe z wkładką, najlepiej z nogawką ¾ 
  • woda niegazowana (min. 0,75 l.)
  • ręcznik

Terminy i miejsca

  • ŚRODY, 16:30-17:30, Mały Kack, Hala Lekkoatletyczna GCS, sala fitness (ul. Olimpijska 5)
  • PIĄTKI, 19.00-20.00, Mały Kack, Hala Lekkoatletyczna GCS, sala fitness (ul. Olimpijska 5) 

Trener koordynator

Zajecia Indoor cycling w ramach Gdyńskiego Poruszenia koordynuje Sylwia Rogiewicz. Sport uwielbiała od najmłodszych lat, choć jego piękno odkryła już będąc nastolatką. Przez ponad 10 lat ścigała się na rolkach zdobywając podia w całym kraju. Potem przyszła miłość do dwóch kółek – zarówno w wydaniu szosowym, jak i MTB, i tak zostało do dzisiaj. Poza jazdą w plenerze dzieli się swoją pasją na sali – od kilku lat prowadzi zajęcia z indoor cyclingu. Jej zajęcia nie należą do najłatwiejszych, dlatego bezcenna okazuje się  jej energia, radość oraz pasja rowerowa. Największą satysfakcję przynoszą jej zmęczone, ale uśmiechnięte twarze uczestników. Poza salą znaleźć ją możecie na Intagramie: sylveska.

Zajecia mogą prowadzić również inni trenerzy według programu i wytycznych przygotowanych przez trenera koordynatora.