Pilates

Zajęcia Pilatesu wzmacniają mięśnie głębokie, wpływają na koordynację i uelastycznienie ciała. Są znakomitą profilaktyką bólów kręgosłupa. Treningi jest przeznaczone są zarówno dla osób początkujących, jak i wyczynowych sportowców. Uczą prawidłowej i efektywnej pracy ciałem.

Prosimy o przynoszenie własnych mat do ćwiczeń.

Terminy i miejsca

  • PONIEDZIAŁKI, 18.00-19.00, Mały Kack, Hala Lekkoatletyczna GCS, sala fitness (ul. Olimpijska 5)
  • PONIEDZIAŁKI, 19.00-20.00, Mały Kack, Hala Lekkoatletyczna GCS, sala fitness (ul. Olimpijska 5)
  • ŚRODY, 17:30-18:30, Obłuże, Szkoła Podstawowa nr 39 (ul. Unruga 88)
  • ŚRODY, 19.00-20.00, Grabówek, korytarz Szkoły Podstawowej nr 52/Gimnazjum nr 4 (ul. Okrzei 6) 
  • SOBOTY, 16:00-17:00, Chwarzno-Wiczlino, Szkoła Podstawowa nr 48 (ul. Jowisza 60)

Trener koordynator

Zajecia Pilatesu w ramach Gdyńskiego Poruszenia koordynuje Monika Raszke-Strużyk.

Monika Raszke-Strużyk to instruktor pilates, fitness, trener personalny, była reprezentantka Polski w gimnastyce artystycznej, zawodowa akrobatka. Uwielbia pracować z ludźmi, dzielić się energią oraz wiedzą. Czerpie z życia jak najwięcej i robi to co kocha. 

Zajecia prowadzą również inni trenerzy według programu i wytycznych przygotowanych przez trenera koordynatora.