Rok partnerstwa na drogach. Kampania społeczna IRONMAN Poland z udziałem Piotra Zelta
Rusza kampania społeczna przygotowana przez organizatorów IRONMAN Poland, której celem jest zwrócenie uwagi na kwestię bezpieczeństwa na drogach, a w szczególności bezpiecznego wyprzedzania rowerzystów przez kierowców samochodów. Twarzą kampanii został aktor telewizyjny i teatralny Piotr Zelt.
W ramach kampanii powstał specjalny spot promujący bezpieczne wyprzedzanie kolarzy na drogach, w którym wystąpił popularny aktor telewizyjny i teatralny Piotr Zelt.
Na potrzeby kampanii powstał także filmik edukacyjny, w którym Piotr Zelt prezentuje najpopularniejsze gesty kolarskie.
The IRONMAN Group, właściciel marek IRONMAN, IRONMAN 70.3 oraz 5150 Triathlon Series, to największy operator masowych imprez sportowych na świecie, obsługujący rocznie ponad 1 mln uczestników imprez ze swojego globalnego portfolio.
W 2024 roku w Polsce odbędą się 3 wydarzenia pod szyldem IRONMAN:
- IRONMAN 70.3 Warsaw – 7-9 czerwca 2024;
- Enea IRONMAN 70.3 Gdynia – 2-4 sierpnia 2024;
- Enea IRONMAN 70.3 Poznań – 30 sierpnia - 1 września 2024.
Dodatkowym akcentem będzie IRONMAN 70.3 Hradec Králové w terminie 16-18 sierpnia 2024.